Ano, vím co je to láska

Tak jsem se pro jednou rozhodla napsat něco o lásce.
Ano, vím co to láska je.

Lásku cítím k sestřičce, mamce, tátovi, dědovi, sestřenicím, bratrancům, strejdům, tetám,.. prostě k celý mojí rodině. Potom taky k té hrstce kamarádů a k němu.

Takže láska může mít různou podobu. To si myslím víme všichni.
Je ohromnej rozdíl mezi láskou k jídlu a láskou k psovi. (třeba)

Já mám v sobě lásky už málo. Připadám si, jako bych jí vyplejtvala na blbce a blbosti. Jako by mi jí zbylo jenom maličko. Takže si to šetřím pro ty správné lidi. A je mi dobře.

No, teď trochu něco o něm. Nechce se mi prozrazovat jeho jméno, ale už mě ani nebaví psát zájmena. Pojďme mu říkat třeba Tobias.

Tobiase znám už strašně dlouho. Už hodně let.
Nepamatuju se ani na moment, kdy jsme se poprvé viděli.
Udivuje mě, že jsem k němu začala cítit něco víc až teď. Ale zároveň vím proč. Protože jsem to konečně pochopila.

Celou tu dobu se koukám kolem sebe. Pozuruju kluky a většinou mi padnou do oka ti nejhezčí z party. 
Už ani nevím kolikrát jsem kvůli tomu upadla a pěkně dlouho se nemohla zvednout. 
Takže jsem se rozhodla s tím skončit. 
Už si nebudu kluky vybírat podle vzhledu. Už nebudu o klukovi se kterým jsem prohodila pár slov říkat, že ho chci. 
Já potřebuju toho kluka poznat. A to jsem donedávna nevěděla.

A Tobiase znám. Znám ho dobře.
Znám jeho dobré i špatné stránky. Byla jsem u jeho špatných chvil, ale i u jeho dobrých chvil. 
Prostě si troufám říct, že vím jakej je, 
A to je pro mě to důležitý.

Zamilovala jsem se do jeho humoru. Do jeho pohledu na svět. 
A do tohohle se má holka zamilovat. Cítím, že jsem si vybrala dobře.

2 komentáře:

  1. Zaujímavý ale nádherný článok. Fakt. Je krásny. A krásne si to aj napísala. :)

    Www.readingbookswithlove467.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkně napsaný... je úžasný, že máš v životě někoho takového :)

    OdpovědětVymazat